15.6.2017

10.3 Tsekkauskäynti psykiatrilla

Tänään minulla oli tsekkauskäynti psykiatrilla. Emme ole nähneet kolmikantakeskustelun jälkeen ja päivitin tämän hetkisen tilanteen. Psykiatri oli tyytyväinen, että olen vihdoin saanut sovittua työtehtävien muutoksen ja olen nyt uudessa toimenkuvassa.

Myös väsymyksestä keskusteltiin. Ja siitä, onko tarvetta mennä väsymyksen vuoksi lisätutkimuksiin. Hän oli sitä mieltä, että lääkitys väsyttää minua. Nyt kun kesälomani alkaa, aloitan lääkityksen vähentämisen pikkuhiljaa puoleen nykyisestä annoksestani. Ja jos väsymys jatkuu vielä kesän jälkeen, sitten on syytä mennä lisätutkimuksiin.



Ehkä sittenkin selätän tämän kaiken?

Sain positiivista palautetta. Minulla on tällä hetkellä parempi mieli ja enemmän tarmoa kuin viime tapaamisella. Sain myös hyvän ennusteen, että nyt minulla on kaikki asiat parantumisen suhteen hyvällä mallilla. Psykiatri sai luotua minuun uskoa, että työkokeilu on hyvä, vaikka nyt aluksi työnteko onkin tuntunut hiukan takkuiselta. 

Loppuvuosi menee kevyemmän lääkityksen parissa, jos mitään takapakkeja ei tule. Hän kertoi myös, että puoltaa Kelalle minun terapian jatkumista. On hyvä käydä terapiassa riittävän pitkään. Lähdin hyvin mielin psykiatrilta ajelemaan kohti työpaikkaa. Ehkä minä sittenkin selätän tämän kaiken!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti