18.5.2017

9.16 Rentouttava loma takana

Malta oli hieno paikka. Vaikka aurinko ei paistanutkaan, oli siellä mukavan lämmintä. Jopa minä, ikuinen vilukissa, tarkenin kesävaatteissa aamusta iltaan. Meillä oli rento loma. Söimme hyvin ja kiertelimme nähtävyyksiä. Nukuimme myös tosi pitkiä yöunia sekä päiväunet joka päivä. 

Vaikka olimme lomalla mieheni kanssa kahdestaan, tiesin, että nuorisollakin on kivaa kotona. Mummu oli heidän kanssaan, eli heilläkin oli tavallaan lomaa, ainakin meistä vanhemmista :). On hienoa, että äitini on läheinen lasteni kanssa. Olemme lasten kanssa viettänyt paljon aikaa mummulassa ja äitini on ollut aina avulias ja valmis hoitamaan heitä. Itse toivonkin, että voisin toimia joskus samanlaisena mummuna omille lastenlapsilleni. Toivottavasti minulle suodaan joskus tuo rooli.



Virallinen päätös työkokeilusta

Loman aikana oli työnantajan eläkevakuutusyhtiöstä tullut myönteinen päätös työkokeilusta. Myös esimieheni oli lomani aikana kertonut tiimilleni ja koko henkilökunnalle työtehtävieni muutoksesta. Eli tämä tosiaan tulee tapahtumaan. Vihdoinkin!

Odotan positiivisin mielin töihin paluuta, joka alkaa torstaina 1.6. Ainoa, mikä askarruttaa, on kokopäivätyö. Olen viimeksi tehnyt täyttä työpäivää lokakuussa. Terapeuttini on huomautellut minulle useaan otteeseen, että minun tulee muistaa tämän olevan työkokeilu. Ensiksi palataan pikkuhiljaa työelämään ja aloitetaan työnteko kevyin askelin. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti